piątek, 26 sierpnia 2016

26 VIII, nasze "nie mam" w dłoniach Maryi

... kiedy zabrakło wina, Matka Jezusa mówi do Niego: „Nie mają już wina”.
Jezus Jej odpowiedział: „Czyż to moja lub Twoja sprawa, Niewiasto? Jeszcze nie nadeszła godzina moja”.
Wtedy Matka Jego powiedziała do sług: „Zróbcie wszystko, cokolwiek wam powie”... (J 2,1-11)

Maryja słyszy to, co słyszy.
Tym od nas się różni, że jest przekonana, że słowo Jezusa jest DOBRE. Maryja cała jest Jezusowa, jest Mu wydana (w całym swoim myśleniu, w swojej wolności), dlatego może z ... Bogiem dyskutować.
Jej słowa "zróbcie wszystko, co wam powie" pokazują jej dyspozycję.
Jestem Bogu wdzięczna za Maryję!
Jeśli zapraszamy Ją do naszego życia, to nie martwmy się o nasze "nie mam"... Ale bądźmy uważni na słowo Jezusa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz