czwartek, 18 sierpnia 2016

18 VIII pogrzeb o. Witolda

Pogrzeb o. Witolda odbył się w czwartek 18 sierpnia 2016. Choć w tym czasie trwały nasze rekolekcje zakonne, przełożeni umożliwili mi wyjazd na pogrzeb.
Ze strony http://www.sluzew.dominikanie.pl/index/ ściągam relację z pogrzebu, bym mogła do niej czasem wracać...
pogrzeb o. Witolda Słabiga OP
homilia z pogrzebu o. Witolda
filmik w podziękowaniu o. Witoldowi
zdjęcia z pogrzebu
świadectwo współbrata
Fot. To drugie zdjęcie zrobiłam w drodze z cmentarza. Nad murem parafialnym był ten baner... Dla mnie bardzo wymowny, bo zauważyłam go właśnie wracając z pogrzebu... Choć ciało zostało na cmentarzu przy ul. Wałbrzyskiej, to jednak wiem, że Witold żyje w Bogu.

A jednak, to załączę w całości a nie tylko linkiem:

3 komentarze:

  1. "To był człowiek, który był ufny, to był człowiek, który ufał Bogu, Jego słowu, Jego miłości i ufał człowiekowi, ufał że miłość Boża zwycięży, że miłość Boża jest tą mocą do której można się odwoływać i trzeba się odwoływać w każdej sytuacji. I ufał człowiekowi, wierzył w dobroć ludzką, wierzył że człowiek stworzony na obraz i podobieństwo Boże nosi w sobie ten odblask, do którego warto się odwoływać, do którego warto sięgnąć, aby człowieka do Boga przyciągnąć, do Boga zaprosić."

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w szoku!!!. Dopiero widzialem to. Ja kilka raz dzwonilem ale nie odewral...... Boze jak smudno mi.
    Byl moj przyjaciel.
    Kto moze mi powiedzi jak zmar?

    Ruperto Gascon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruperto, możesz ze mną się skontaktować, telefon znajdziesz na stronie http://www.jadwizanki.pl/wspolnota/powolania/

      Usuń