O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mówić o sobie Baranka. Znaczy to, że należę do Niego - do Chrystusa Baranka. Chcę i próbuję świadczyć Barankowi w mojej codzienności. Anka od Baranka (nawet się rymuje :) W tym blogu znajdują się skrawki moich refleksji, które rodzą się z modlitwy Słowem Bożym. Jeśli komuś z Czytelników pomogą w poszukiwaniu miłującego Ojca, Pasterza dusz naszych, pisanie uznam za owocne. Chciałabym, by każdy dotarł do Źródła Życia, do którego mamy już dostęp przez sakramenty Kościoła. Jestem siostrą we Wspólnocie Jadwiżanek, które pomagają tym, którzy chcą Boga spotkać.

niedziela, 17 kwietnia 2016

17 IV, nikt ich nie wyrwie

”Moje owce słuchają mego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną i Ja daję im życie wieczne. Nie zginą one na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki. Ojciec mój, który Mi je dał, jest większy od wszystkich. I nikt nie może ich wyrwać z ręki mego Ojca. Ja i Ojciec jedno jesteśmy”. (J 10,27-30)


Niedziela Dobrego Pasterza - bardzo ją lubię. Chyba wiadomo czemu :)
Nie będę dziś komentować, proszę cię tylko, przeczytaj dzisiejszą Ewangelię jeszcze raz i jeszcze raz, i jeszcze raz... tyle, by starczyło nie zapomnieć do momentu doświadczenia kolejnych wątpliwości.

Fot. Przez wodę chrzcielną zaczyna się nasza więź z Dobrym Pasterzem.
***
Byłam z siostrami w Poznaniu na świętowaniu 1050-tej rocznicy chrztu Polski. Było niesamowicie. Fotorelacja na stronie: http://www.jadwizanki.pl/2016/04/17/swietowanie-1050-lecia-chrztu-polski/

6 komentarzy:

  1. "Miserando atque eligendo"

    OdpowiedzUsuń
  2. Miserando atque eligendo

    OdpowiedzUsuń
  3. "Spojrzał Pan z miłością (miłosierdziem) i wybrał" - tak, każdego z nas.
    W powołaniu zaś jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Było niesamowicie"? - wierzę Ci, lecz są także i inne opinie: http://opinie.newsweek.pl/1050-lecie-chrztu-polski-chrzest-polski-duda-kaczynski-,artykuly,384111,1.html

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, jak jedni u drugich szukać będziemy drzazgi, bo własnej belki w oku nigdy się nie pozbędziemy...
    Nie zajmuję się polityką. Cieszę się, że Polska 1050 lat temu chrzest przyjęła i ma szansę budować jedność. Tyle. Kropka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja też polityką się nie zajmuję, ale nie zwykłem zamykać oczu na rzeczywistość, także tą polityczną :)

      Usuń