O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mówić o sobie Baranka. Znaczy to, że należę do Niego - do Chrystusa Baranka. Chcę i próbuję świadczyć Barankowi w mojej codzienności. Anka od Baranka (nawet się rymuje :) W tym blogu znajdują się skrawki moich refleksji, które rodzą się z modlitwy Słowem Bożym. Jeśli komuś z Czytelników pomogą w poszukiwaniu miłującego Ojca, Pasterza dusz naszych, pisanie uznam za owocne. Chciałabym, by każdy dotarł do Źródła Życia, do którego mamy już dostęp przez sakramenty Kościoła. Jestem siostrą we Wspólnocie Jadwiżanek, które pomagają tym, którzy chcą Boga spotkać.

wtorek, 12 lipca 2016

12 VII, pielgrzymka

Dziś zasmakowałam znów pielgrzymowania. Uczestniczyłam w pielgrzymce do Matki Miłosierdzia w Ostrej Bramie (Ejszyszki - Ostra Brama). Nie mogę przejść całej pielgrzymki, ale choć ten jeden dzień...
Poproszono mnie o wygłoszenie konferencji o miłosierdziu w NT na podstawie przypowieści o Ojcu miłosiernym z wnioskami, czy można nim żyć dzisiaj.
Cieszę się, że mogłam podzielić się Słowem, pomodlić w drodze i spotkać świetnych ludzi.
Miałam zamiar napisać tutaj więcej, to o czym mówiłam, ale internet jest w kratkę, więc nie będę skakać :). Słowo niech wydaje owoc we mnie i w tych, którzy słuchali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz