O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mówić o sobie Baranka. Znaczy to, że należę do Niego - do Chrystusa Baranka. Chcę i próbuję świadczyć Barankowi w mojej codzienności. Anka od Baranka (nawet się rymuje :) W tym blogu znajdują się skrawki moich refleksji, które rodzą się z modlitwy Słowem Bożym. Jeśli komuś z Czytelników pomogą w poszukiwaniu miłującego Ojca, Pasterza dusz naszych, pisanie uznam za owocne. Chciałabym, by każdy dotarł do Źródła Życia, do którego mamy już dostęp przez sakramenty Kościoła. Jestem siostrą we Wspólnocie Jadwiżanek, które pomagają tym, którzy chcą Boga spotkać.

wtorek, 7 czerwca 2016

7 VI, przeźroczystość

Wy jesteście solą ziemi. [...]
Tak niech wasze światło jaśnieje przed ludźmi, aby widzieli wasze dobre uczynki i chwalili Ojca waszego, który jest w niebie. (Mt 5,13-16)

Sól spełnia swą rolę, kiedy posypana się rozpuszcza i nadaje smak... Jest to rodzaj śmierci.
Światło też istnieje nie dla siebie...
Chrześcijanin, czyli ja, będę sobą, kiedy będę żył(a) miłością otrzymaną od Ojca. Chodzi tu o pewną przeźroczystość...

Polecam homilię bpa Grzegorza Rysia na naszym Jubileuszu. Tutaj.

2 komentarze:

  1. "A to pochodzi nie od was, lecz jest darem Boga: nie z uczynków, aby się nikt nie chlubił." (Ef 2,8) http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=1029&werset=6#W6

    OdpowiedzUsuń