O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mówić o sobie Baranka. Znaczy to, że należę do Niego - do Chrystusa Baranka. Chcę i próbuję świadczyć Barankowi w mojej codzienności. Anka od Baranka (nawet się rymuje :) W tym blogu znajdują się skrawki moich refleksji, które rodzą się z modlitwy Słowem Bożym. Jeśli komuś z Czytelników pomogą w poszukiwaniu miłującego Ojca, Pasterza dusz naszych, pisanie uznam za owocne. Chciałabym, by każdy dotarł do Źródła Życia, do którego mamy już dostęp przez sakramenty Kościoła. Jestem siostrą we Wspólnocie Jadwiżanek, które pomagają tym, którzy chcą Boga spotkać.

sobota, 28 maja 2016

Zaproszenie na Jubileusz XXV-lecia

Tym razem inne słowo, słowo zaproszenia:

W poniedziałek 30 maja 2016 będziemy świętować 25 lat istnienia naszej Wspólnoty - Zgromadzenia Sióstr św. Jadwigi Królowej Służebnic Chrystusa Obecnego.
Jeśli ktoś z moich Czytelników mieszka w Krakowie lub okolicy, zapraszam na godzinę 16.00 na dziękczynną Eucharystię do kościoła św. Marka w Krakowie - znajduje się blisko dworca róg ul. św. Marka i ul. Sławkowskiej (jakieś 10 min pieszo od dworca).

Fot. Dla tych, którzy mieszkają daleko :) zdjęcie wnętrza kościoła św Marka w Krakowie.

4 komentarze:

  1. No to można przynajmniej przyklęknąć w ławeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można i dłużej adorować Obecnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na dziękczynną Eucharystię nie zdążyłam do Krakowa :), ale podziękuję za chwilę za Zgromadzenia Sióstr św. Jadwigi Królowej Służebnic Chrystusa Obecnego za Wasze trwanie z Jezusem i Waszą służbę dla Jezusa, w dniu Waszego pięknego Jubileuszu.

    OdpowiedzUsuń