O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mówić o sobie Baranka. Znaczy to, że należę do Niego - do Chrystusa Baranka. Chcę i próbuję świadczyć Barankowi w mojej codzienności. Anka od Baranka (nawet się rymuje :) W tym blogu znajdują się skrawki moich refleksji, które rodzą się z modlitwy Słowem Bożym. Jeśli komuś z Czytelników pomogą w poszukiwaniu miłującego Ojca, Pasterza dusz naszych, pisanie uznam za owocne. Chciałabym, by każdy dotarł do Źródła Życia, do którego mamy już dostęp przez sakramenty Kościoła. Jestem siostrą we Wspólnocie Jadwiżanek, które pomagają tym, którzy chcą Boga spotkać.

sobota, 26 lipca 2014

26 VII, Patronka

Szczęśliwe oczy wasze, że widzą, i uszy wasze, że słyszą. Mt 13,16

Cieszę się, bo i mnie dotyczą te słowa.
I dziękuję Bogu za dar wiary. Jest on źródłem szczęścia.
Dziękuję dziś za taką Patronkę, która wychowała Maryję. Mam cichą nadzieję, że i mnie podobnie wychowa...

Fot. Św. Anna w kaplicy Ostrobramskiej, wpatrzona w swą Córkę. Udało mi się uchwycić spojrzenie zachwytu, miłości i pokory.

10 komentarzy:

  1. Obfitości Bożych łask z okazji Imienin życzę z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, chyba już wychowała :) - tego zachwytu, miłości i pokory życzę na całe życie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mówią znawcy życia duchowego, że postawę uczenia się (docibilitas) trzeba zachować do końca życzę. Więc tegoż wychowania wciąż potrzebuję. A za życzenia dziękuję :)

      Usuń
  3. W dniu Twojej świętej Patronki myśli i modlitwy pobiegły już od wczorajszej wigilii święta do Ciebie.
    Święta Anna patronka tak wielu cnót niech pielęgnuje je wszystkie w Tobie, aby owocowały na większą Chwalę Bożą i pożytek tak wielu dusz.
    Imieninowe Uściski i serdeczności.
    (mailik z złącznikiem też pobiegł do Ciebie)
    basia-barka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu kochana, dziękuję Ci bardzo. Wiem, że mam w Twoim sercu swoje miejsce i dzielisz się łaską z cierpienia. Dzięki, choć słowa to mało...

      Usuń
  4. Zabiegana we wczorajszym dniu :), nie zaglądnęłam na Twój Baranko blog, by pozostawić swoje najszczersze życzenia. Czynię to teraz, życząc by Jezus, któremu służysz obficie wynagradzał trudy codziennego życia, by ludzie , którym służysz dziękowali Ci uśmiechem i modlitwą za Twoją posługę. Życzę tak po ludzku zdrowia i błogosławieństwa Bożego. Niech Twoje Patronki z chrztu, bierzmowania i święceń zakonnych umacniały w Tobie charyzmat wiary i służby Bogu, Ojczyźnie i ludziom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anno droga! Dzięki za szczere życzenia. Jeśli podobają się Jezusowi, niech czyni tak, a jeśli owo "wynagrodzenie" zechce mi On uczynić dopiero w wieczności, to niech będzie po Jego myśli.
    Jednak modlitwa za siebie nawzajem jest ważna i za nią dziękuję. I za serce dobre.
    Anno, Ciebie też przedstawiam Panu i dziękuję Mu za Ciebie. On ma dla Ciebie jeszcze wiele niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bóg zapłać Baranko za słówko za mnie do Boga. Dziękuję za dotychczasowe dary Ducha Świętego i proszę, by je rozwinęła, a nie zakopała i czekam na kolejne prezenty, nawet bez okazji :). Cieszę się, że wróciłaś szczęśliwa i że znów Cię Pan posyła, że jesteś wciąż w drodze...

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń