środa, 4 czerwca 2014

4 VI, być na świecie posłanym

...Nie proszę, abyś ich zabrał ze świata, ale byś ich ustrzegł od złego. Oni nie są ze świata, jak i Ja nie jestem ze świata. Uświęć ich w prawdzie. Słowo Twoje jest prawdą. Jak Ty Mnie posłałeś na świat, tak i Ja ich na świat posłałem. A za nich Ja poświęcam w ofierze samego siebie, aby i oni byli uświęceni w prawdzie. J 17,11b-19

Modlitwa Jezusa jest niesamowita. On nie chce nas zabrać od świata, On chce nas ustrzec od złego. Nawet chce nas w ten świat (jakkolwiek go rozumiemy) posyłać, jak sam został posłany przez Ojca.
Czujesz się posłana/y?
Ja czasami nie czuję się... Ale posłanie przez Jezusa nie polega na moim czuciu tego, lecz na przyjęciu miłości Boga i odpowiedzialności o świadectwie o niej. Bo Miłość Boża jest prawdą i jedyną.

Fot. Widok z Centrum JP II na bazylikę Miłosierdzia - Kraków Łagiewniki.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. o. Daniel Galus
    „PŁUCZĘ SIECI”
    Płuczę sieci
    Już po nocnym połowie
    A Ciebie nie ma
    Czasem patrzę ukradkiem
    Na brzeg
    Gromadzą się ludzie
    Znudziło mi się
    Płukanie sieci
    I czekanie
    Może przyjdziesz
    Po innej nocy
    Po innym nieudanym połowie.

    OdpowiedzUsuń