O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mówić o sobie Baranka. Znaczy to, że należę do Niego - do Chrystusa Baranka. Chcę i próbuję świadczyć Barankowi w mojej codzienności. Anka od Baranka (nawet się rymuje :) W tym blogu znajdują się skrawki moich refleksji, które rodzą się z modlitwy Słowem Bożym. Jeśli komuś z Czytelników pomogą w poszukiwaniu miłującego Ojca, Pasterza dusz naszych, pisanie uznam za owocne. Chciałabym, by każdy dotarł do Źródła Życia, do którego mamy już dostęp przez sakramenty Kościoła. Jestem siostrą we Wspólnocie Jadwiżanek, które pomagają tym, którzy chcą Boga spotkać.

poniedziałek, 17 października 2016

17 X, wszystko jest łaską

Łaską bowiem jesteście zbawieni przez wiarę. A to pochodzi nie od was, lecz jest darem Boga: nie z uczynków, aby się nikt nie chlubił.
Jesteśmy bowiem Jego dziełem, stworzeni w Chrystusie Jezusie dla dobrych czynów, które Bóg z góry przygotował, abyśmy je pełnili. (Ef 2,1-10)

Jakoś nie wyrabiam... Znowu wieczór, a nie zdążyłam nic tu napisać.
Pewnie inne czyny przygotował mi Bóg w czasie obecnym, abym je pełniła. :)
Wszystko jest łaską.

Fot. z książeczki z dnia wczorajszego, modlitwa (wezwanie) do organów - świetna! I skuteczna była :)

4 komentarze:

  1. Mówi się, że można spocząć na laurach, a przecież wiara to ruch, niekoniecznie ten w fizycznej przestrzeni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a żeby ruch był możliwy, wiara domaga się przebaczenia, słowa nadziei... :)

      Usuń
  2. Papież Franciszek będąc w Polsce mówił, że przez gesty i czyny miłosierdzia wzrastamy w człowieczeństwie, a to z kolei otwierana nam drogę do życia wiecznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdą jest jednak, że sami z siebie nic nie możemy, że w żaden sposób wzrosnąć, czy wyrosnąć ponad siebie nie damy rady, bez łaski naszego Pana..."aby się nikt nie chlubił"

      Usuń