poniedziałek, 15 października 2012

15 X, zbawienie czeka na ciebie

"Jak bowiem Jonasz był znakiem dla mieszkańców Niniwy, tak będzie Syn Człowieczy dla tego plemienia. [...] 
Ludzie z Niniwy powstaną na sądzie przeciw temu plemieniu i potępią je; ponieważ oni dzięki nawoływaniu Jonasza się nawrócili, a oto tu jest coś więcej niż Jonasz". Łk 11, 29-32

Niniwici z wiarą przyjęli słowa Jonasza. Dali słowom wiarę. I po ludzku mówiąc "opłaciło się".
Słucham Jezusa codziennie. "Tu coś więcej niż Jonasz". Dać Słowom Jezusa wiarę, to wprowadzić je w czyn, to być odbiorcą zbawienia. To doświadczyć na sobie Bożego miłosierdzia.
Gdzieś widziałam karteczkę ze zdaniem: "Chrystus zbawił każdego, tylko trzeba to zbawienie odebrać samemu"...

3 komentarze:

  1. Dziękuję, te refleksje są dla mnie bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że ważne są Tobie, Malutka, rozważania o rzeczach Bożych w naszym ludzkim życiu.
    Pozdrawiam. Modlitwą ogarniam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bóg zapłać i odwzajemniam pamięcią modlitewną. Czasem trudno mi odczytać słowo Boże, dzięki tym refleksjom mam nadzieję ,że we właściwym świetle widzę wiele rzeczy. Poza tym sprawia mi to czytanie, które nie wymaga wiele czasu dużo przyjemności. Są to dla mnie wspaniałe chwile dnia

    OdpowiedzUsuń