niedziela, 22 listopada 2009

Król

Chrystus Król.
Pytałam siebie i innych, czy ten tytuł jest rzeczywiście Mu pasujący... bo jakoś bardzo po ziemsku czytam królowanie... Odpowiedział mi dziś ON sam!
<< Odpowiedział Jezus: "Królestwo moje nie jest z tego świata. Gdyby królestwo moje było z tego świata, słudzy moi biliby się, abym nie został wydany Żydom. Teraz zaś królestwo moje nie jest stąd". Piłat zatem powiedział do Niego: "A więc jesteś królem?" Odpowiedział Jezus: "Tak, jestem królem. Ja się na to narodziłem i na to przyszedłem na świat, aby dać świadectwo prawdzie. Każdy, kto jest z prawdy, słucha mojego głosu".>> J 18, 36-37
W tym krótkim urywku rozmowy z Piłatem Jezus aż 3 razy powtarza "moje królestwo".
Jeszcze jedno słowo z tej rozmowy - "świadectwo" - chodzi za mną. Dać świadectwo prawdzie... Jakiej prawdzie swoim życiem Jezus daje świadectwo? Czyim Świadkiem jest?
Ojca!
Bóg który miłuje... "Odebrać" tą Miłość i "puścić" dalej - jest sens drogi za Barankiem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz