środa, 21 sierpnia 2019

21 VIII, Tobie wolno, boś dobry

Na to odrzekł jednemu z nich: «Przyjacielu, nie czynię ci krzywdy; czy nie o denara umówiłeś się ze mną? Weź, co twoje, i odejdź. Chcę też i temu ostatniemu dać tak samo jak tobie. Czy mi nie wolno uczynić ze swoim, co chcę? Czy na to złym okiem patrzysz, że ja jestem dobry?»  (Mt 20,1-16a)

Tak, Panie, Tobie wolno uczynić ze swoim, co chcesz, bo Ty jesteś DOBRY!
A mi daj łaskę zaufania, a w niej niech zawsze będzie wdzięczność i miłość.

Fot. z sieci

3 komentarze:

  1. nie, nie myślę, że to ja uwielbiam Boga, ale czemu Bóg miałby mnie uwielbiać? czy nie uwielbia On raczej wszystkich moich przeciwników, którzy tryumfują nade mną? (komentarz do obrazka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... czemu miałby Bóg Ciebie uwielbiać? :)
      Wyszłaś z Jego rąk i Cię miłuje nad życie! Krzyż jest tego świadkiem.

      Usuń
    2. yhyyyy

      gdyby mnie nie było, Krzyż tez by był

      Usuń