niedziela, 27 maja 2018

Ale DOBRY! :)

Muszę to napisać!
Chcę tym się podzielić!
Tak się złożyło, że dziś napotkałam post na deonie: Jaką modlitwę powinno odmówić twoje dziecko po przyjęciu komunii? A kilka godzin wcześniej, spotkałam się z zaprzyjaźnioną rodzinką, która dwa tygodnie temu przeżywała komunię swojej najmłodszej pociechy. Tato tejże pociechy opowiedział mi, jak to Madzia po przyjęciu Komunii świętej - czyli Eucharystycznego Ciała Jezusa - wróciła do ławki i w zachwycie powtarzała: "Ale dobry, ale dobry".
Tato, oczywiście :), zaraz córkę pouczył, że po przyjęciu Jezusa, trzeba się pomodlić.
Ale ja sobie myślę, że to była najpiękniejsza modlitwa zachwytu i prostoty dziecka, i świadectwa. Skosztowała i doświadczyła, że Pan jest rzeczywiście dobry!
Kocham dzieci za ich prostotę! Nie tylko psalmista wie i nakłania nas: "skosztujcie i zobaczcie, jak dobry jest Pan" (Ps 34), ale też dziecko pierwszokomunijne takie doświadczenie ma.
Madziu, dziękuję Ci!

Fot. Moja kochana Bohaterka po wyjściu z kościoła. Ukryta pod chlebem? A tak na prawdę, to ukryta w Tym, który jedynie jest DOBRY i to On w niej się ukrył.
Drugie zdjęcie ukazuje potencjał orła... :) Do lotu - start!

4 komentarze:

  1. :) Dziękuję...
    W sumie... u mnie jest po prostu "jesteś"... i trwanie z Nim... I... czasem się zastanawiam się po co mówić cokolwiek... Są rzeczy, których i tak się wypowiedzieć nie da...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzruszająca modlitwa dziecka.

    OdpowiedzUsuń