poniedziałek, 3 marca 2014

3 III, przypatruje mi się

A oni tym bardziej się dziwili i mówili między sobą: «Któż więc może się zbawić?» Jezus spojrzał na nich i rzekł: «U ludzi to niemożliwe, ale nie u Boga; bo u Boga wszystko jest możliwe». Mk 10,17-27

"Przypatrzywszy się im" (tak brzmi dosłowne tłumaczenie) Jezus powiedział...
Zatrzymało mnie właśnie to przypatrywanie się Jezusa. Czułam, że i mi się przypatruje, przypatruje się mojej wspólnocie i stwierdza to samo: to co u ludzi nie możliwe, jest możliwe u Boga.
Uśmiecham się do Niego. Przypominają mi się słowa z dzisiejszego I czytania z 1 P: radujcie się, choć teraz musicie doznać trochę smutku z powodu różnorodnych doświadczeń.
Teraz się radować mam, doświadczając smutku. Więc uśmiecham się, widząc wciąż na sobie i na tobie zbawcze spojrzenie Jezusa. Niech patrzy na nas, niech nas przemienia. On ma tę moc.

Fot. ze strony www.krakow.oaza.pl/node/345

5 komentarzy:

  1. "Przypatrzywszy się im" - jak najbardziej! Przecież słowo "opatrzność" pochodzi właśnie od patrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=8HU24zUALh4
    Zaufałem Panu i już
    niczego nie muszę się lękać.
    Zaufałem Panu i już
    niczego nie muszę się trwożyć.
    Wierzę Mu, bo On ma moc
    przezwyciężyć w moim sercu zło.
    Wierzę Mu, bo On ma właśnie taką moc.

    OdpowiedzUsuń