środa, 26 marca 2014

26 III, wypełnienie

Jezus powiedział do swoich uczniów: «Nie sądźcie, że przyszedłem znieść Prawo albo Proroków. Nie przyszedłem znieść, ale wypełnić... Mt 5,17-19

Jezus wypełnił wszystkie obietnice i proroctwa ST.
Jezus wypełnił przykazania, wypełniając w swym życiu do końca wolę Bożą.
A nade wszystko Jezus wypełnił Prawo MIŁOŚCIĄ...
Doświadczam swej pustki, próżności (która chyba ma coś wspólnego z fizyczną próżnią ;)). Stanęłam więc przed Panem taka zardzewiała, egoistyczna i z oczekiwaniami swymi. Taką mnie przyjmuje - gorzej mi samą siebie taką przyjąć. Modliłam się o wypełnienie... O wypełnienie miłością mojej próżności...mojej próżni i tego wszystkiego, co we mnie już jest dobre.
Pomódl się i Ty za mnie, proszę.

Duchu Miłości, wylewaj się na nas.mp3

6 komentarzy:

  1. Modlę się za Ciebie Baranko

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Dobry Ojciec wypełnia Twoje serce Miłością, niech wypełnia Twoje serce Sobą.
    Pozdrawiam!:)
    baranek

    OdpowiedzUsuń