wtorek, 6 maja 2014

6 V, popatrz na Jezusa

Dlaczego więc mówisz: «Pokaż nam Ojca»? Czy nie wierzysz, że Ja jestem w Ojcu, a Ojciec we Mnie? Słów tych, które wam mówię, nie wypowiadam od siebie. Ojciec, który trwa we Mnie, On sam dokonuje tych dzieł. [...] 
Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Kto we Mnie wierzy, będzie także dokonywał tych dzieł, których Ja dokonuję, owszem, i większe od tych uczyni, bo Ja idę do Ojca. J 14,6-14

Cieszę się, że Jezus Filipowi (a więc i mnie) stawia pytanie: czy wierzę, że Jezus jest w Ojcu.
Jezus jako Człowiek... już mi czasem spowszedniały, już znam Jego postawy, wybory, czyny...
Dzisiejsze Słowo mną potrząsa. Za tym wszystkim stoi Ojciec!
Bóg jest na wyciągnięcie ręki. Więcej, On we mnie chce dokonywać swoich dzieł.
Czemu czasem (a nawet często) Mu w tym przeszkadzam?!
Jezus drogą. Nie chcę już wybierać bezdroży...

1 komentarz:

  1. Niech tak będzie.
    I niech nie zabraknie tych, którzy pomagają...

    OdpowiedzUsuń