sobota, 24 maja 2014

24 V, cierpliwość i miłość

Jeżeli was świat nienawidzi, wiedzcie, że Mnie pierwej znienawidził. Gdybyście byli ze świata, świat by was miłował jako swoją własność. Ale ponieważ nie jesteście ze świata, bo Ja was wybrałem sobie ze świata, dlatego was świat nienawidzi. J 15,18-21  

Tak działa świat.
A jak działa uczeń Chrystusa?
Dzisiejsza kolekta dobrze to ujmuje:
"Boże, Ty ustanowiłeś Najświętszą Maryję Pannę Matką i Wspomożycielką chrześcijan, za Jej wstawiennictwem umocnij swój Kościół, aby cierpliwie znosząc i zwyciężając miłością doświadczenia wewnętrzne i zewnętrzne, objawiał ludziom misterium Chrystusa".

6 komentarzy:

  1. Z Jej pomocą to jest możliwe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Amen. Z Jej pomocą jest to możliwe. :) Niech więc tak się dzieje w nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Boże, Ty ustanowiłeś Najświętszą Maryję Pannę Matką i Wspomożycielką chrześcijan, za Jej wstawiennictwem umocnij swój Kościół, aby cierpliwie znosząc i zwyciężając miłością doświadczenia wewnętrzne i zewnętrzne, objawiał ludziom misterium Chrystusa". ooo to się dokonuje i we mnie, tak jak prosiłam dziś Maryje by trzymała mnie za ręke, gdy podchodziłam do spowiedzi, nie wiedziałam nawet że było Jej święto, swoim wstawiennictwem umacniała mnie -swój Kościół, bym doświadczyła Miłosierdzia Jezusa. Kaśka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona zawsze jest na czas! :)

    OdpowiedzUsuń