poniedziałek, 26 maja 2014

26 V, mądra troska

...Duch Prawdy, który od Ojca pochodzi, On będzie świadczył o Mnie. Ale wy też świadczycie, bo jesteście ze Mną od początku. To wam powiedziałem, abyście się nie załamali w wierze. 
[...] Tego jednak nie powiedziałem wam od początku, ponieważ byłem z wami". J 15,26n

Dzisiejsze Słowo pokazuje mi, że troska Boga jest piękna, czuła, mądra, konkretna i skuteczna.
Jak dobrej Matki...
A za doświadczenie Mamy, mojej Mamy, Jej miłości i troski dziękuję.
Wszystkim Mamom dziękuję, że jesteście! Dobrze, że jesteście!
Ja też na sposób duchowy macierzyństwa się uczę i praktykuję...

2 komentarze:

  1. Polecam Ci piękny blog sparaliżowanej Moniki, która wspaniale opisuje swoją relację z Panem Jezusem. http://monikam.pl/ wchodzę tam często. Jej notki świadczą o tym, jak bliską więź można nawiązać z samym Bogiem - nawet nazywając Go swoim Ukochanym. :-)

    OdpowiedzUsuń