niedziela, 1 czerwca 2014

1 VI, otworzyć się na Ducha

Wtedy Jezus podszedł do nich i przemówił tymi słowami: «Dana Mi jest wszelka władza w niebie i na ziemi. Idźcie więc i nauczajcie wszystkie narody, udzielając im chrztu w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Uczcie je zachowywać wszystko, co wam przykazałem. A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata». Mt 28,16-20

Jeśli patrzeć w górę, to tylko po to, by otworzyć się na Ducha!
Bo Jezus jest, tu i teraz!

Fot. wpatruję się w górę... :) może Go dotknę?... Przecież dotykam w sakramentach!

3 komentarze:

  1. "Ja jestem z Wami"
    To niech wystarczy za wszystko,
    za wszystkie braki moje,
    za wszystkie braki nasze,
    bo nic nie jest ponad ...

    p.s. Łagiweniki w mozaikach o.Rupnika, zapraszają - uczta dla oka i serca :)
    Zosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszają
    i wiem, że niebawem Was zobaczą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. „IDĘ ZA TOBĄ”
    Idę za Tobą
    Na Twoich śladach
    Zaschnięta krew
    Idę za Tobą
    Choć nie znam Cię
    Choć mam tyle pytań
    Na które nie odpowiadasz
    Choć nie rozumiem
    Czemu ciągle
    Ukrywasz się
    I ranisz mnie
    Idę
    I jęczę
    I krzyczę
    Idę za Tobą
    Choć wątpię w Ciebie
    Idę
    Choć nie wiem
    Czy dojdę na czas
    I boję się
    Że gdy
    Zapukam
    W Twoje drzwi
    Ty powiesz
    Nie znam cię.
    o. Daniel Galus

    OdpowiedzUsuń