niedziela, 19 lipca 2015

19 VII, cieszę się istnieniem

W swym ciele pozbawił On mocy Prawo przykazań wyrażone w zarządzeniach, aby z dwóch rodzajów ludzi stworzyć w sobie jednego, nowego człowieka, wprowadzając pokój, i aby tak jednych, jak drugich znów pojednać z Bogiem w jednym ciele przez krzyż, w sobie zadawszy śmierć wrogości.  (Ef 2,13-18)

List do Efezjan pokazuje, że Jezus jest dobrym Pasterzem, który jako Baranek, w sobie zburzył mur wrogości.
Jestem w Nim pojednana z Ojcem, z ludźmi.
Karmiąc się Jego Ciałem, niosę w sobie Jego moc miłowania i jednania.
Cieszę dziś istnieniem (jest to dzień moich urodzin :) dziękuję Bogu za Rodziców i za wszystkich, których przez lata postawił na mojej (naszej :) drodze.
Jestem, bo JESTEŚ. Moje istnienie jest Twoim darem. Ale też, niech moje istnienie będzie darem dla Ciebie, Panie mój...

9 komentarzy:

  1. Niech Ci Baranek błogosławi w kolejnych latach Życia -Daru

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje istnienie Siostro Aniu ubogaca wielu :) Chwała Panu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo i sama zostałam ubogacona wieloma osobami :) Chwała Panu!

      Usuń
  3. Dziękuję za cudowne zdjęcie...,cieszę się istnieniem, wraz z uroczą Jubilatką, której życzę wszelkiego dobra :) b.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Jestem, bo JESTEŚ. Moje istnienie jest Twoim darem. Ale też, niech moje istnienie będzie darem dla Ciebie..."

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, z jednodniowym opóźnieniem:
    Niech Siostrę Pan błogosławi i strzeże, niech rozpromieni oblicze swe nad Siostrą, niech Siostrę obdarzy swą łaską, niech zwróci ku Siostrze swoje oblicze i obdarzy pokojem:)
    Wszystkiego najlepszego!!:)
    b.=>t.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu, na Pomorze, życzenia docierają z opóźnieniem - to normalka :)
      A mi miło, bo czas świętowania się wydłuża :)
      Dziękuję bardzo, ;-)

      Usuń