wtorek, 21 lipca 2015

21 VII, należysz do Jego rodu?

I wyciągnąwszy rękę ku swoim uczniom, rzekł: „Oto moja matka i moi bracia. Bo kto pełni wolę Ojca mojego, który jest w niebie, ten Mi jest bratem, siostrą i matką”. (Mt 12,46-50)

Należysz do Jego rodziny, do Jego rodu?
Czy o tobie, czy o mnie, mogą inni powiedzieć, że to "ludzie Boga"?
Bóg ze swej strony wszystko nam dał. W chrzcie przeszliśmy morze Czerwone i jesteśmy Jego ludem:
"Powracające fale zatopiły rydwany i jeźdźców całego wojska faraona, które weszło w morze ścigając synów Izraela. Nie ocalał z nich ani jeden. Synowie zaś Izraela szli po suchym dnie morskim, mając mur z wód po prawej i po lewej stronie". (Wj 14,21-15,1)
Czy to tej stronie zbawionych...żyjemy jako zbawieni? Pełniąc wolę Ojca?
To ważne pytania i trzeba do nich wracać, przynajmniej w okolicy regularnych spowiedzi.

Zachęcam do lektury dobrej, kliknij na link: Dar woli Bożej.

1 komentarz:

  1. "Skoro Bóg jest moim Ojcem, nie będę przypisywał wydarzeń dnia przypadkowi, ale będę uważał je za znaki Jego miłości." - Carlo Carretto
    http://www43.zippyshare.com/v/aN0PlVlX/file.html
    Powyższy link posyłam w ramach rewanżu...:)
    Zdjęcie jak zwykle - piękne :)

    OdpowiedzUsuń