czwartek, 16 maja 2013

16 V, męczeństwo

Ojcze sprawiedliwy! Świat Ciebie nie poznał, lecz Ja Ciebie poznałem i oni poznali, żeś Ty Mnie posłał. Objawiłem im Twoje imię i nadal będę objawiał, aby miłość, którą Ty Mnie umiłowałeś, w nich była i Ja w nich. J 17, 20-26

Modlitwa Jezusa, modlitwa za nas. Modlitwa o najważniejsze, o miłość, o obecność Jezusa w nas.
Włączajmy się do tej Jezusowej modlitwy, wołajmy o Ducha, by w nas umożliwiał miłowanie.
"Jeżeli istotnie chcemy mężnie dążyć do doskonałości chrześcijańskiej, wiedzmy, że i ona jest swoistym męczeństwem. Bo nie tylko przez rozlanie krwi dajemy Bogu dowód naszej wiary, ale i przeciwstawiając się powabom grzechu i oddając się całkowicie i wielkodusznie Temu, który jest naszym Stwórcą i Zbawcą". (Pius XII)
Męczeństwo to "martyrium", a to też przetłumaczyć można jako "świadectwo".
Św. Andrzeju Bobolo, módl się za nami.

3 komentarze:

  1. Każdego dnia "zbieramy"siły,moce, wiarę i MIŁOŚĆ,aby w końcu dać swoje największe świadectwo,w chwili , gdy ona nadejdzie...zbierajmy Aniu,pozdrawiam Cię Kochanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co napisać. Prawdę mówiąc poczułam wzruszenie w moim sercu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do świadectwa jesteśmy zaproszeni, powiem więcej, chcemy czy nie chcemy daje wciąż jakieś czemuś świadectwo... Tylko jakie?...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń