niedziela, 5 maja 2013

5 V, czekanie na Ducha

A Pocieszyciel, Duch Święty, którego Ojciec pośle w moim imieniu, On was wszystkiego nauczy i przypomni wam wszystko, co wam powiedziałem. 
Pokój zostawiam wam, pokój mój daję wam. 
Nie tak jak daje świat, Ja wam daję. Niech się nie trwoży serce wasze ani się nie lęka. J 14, 23-29

Tęsknię za Duchem Świętym. Pragnę Go. Czekam na Niego. I wołam: przyjdź!

Jezus nie mówi: uspokójcie się. Jezus DAJE pokój.
Bez Jego Daru jestem pusta, albo pełna egoizmu i grzechu.
Wolę być pusta, oddaję grzech w spowiedzi, by mieć miejsce na Ducha, by przyjąć Go. Czekam jak dziecko. Całą sobą. I wierzę, ON obiecał!

7 komentarzy:

  1. Przyjdź Duchu Święty, otwieramy się na Twoje Dary. Ja osobiście jadę już we wigilię Zesłania do Oblubienicy Twojej, Jasnogórskiej Pani, bo gdzie Ona , tam Ty, Duchu Święty. Będziemy tańczyć, będziemy śpiewać, będziemy klaskać w dłonie swe ...i oczekiwać na przyjście Twe.
    http://www.youtube.com/watch?v=DqRk7n-Q01I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy tańczyć! Będziemy śpiewać! :) Będziemy!

      Usuń
  2. Miłości Jezusa, wypełnij mnie.
    Światłości Ducha Świętego, przeniknij mnie.
    Mądrości Boga Ojca, ogarnij mnie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjdź Duchu Święty, że swoimi siedmiorakimi Darami i spraw byśmy Tych darów nie zmarnowali ale dzielili się nimi z bliźnimi swoimi. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjdzie! Jezus obiecał i dotrzyma słowa!
    Przyjdź Duchu Święty i pomóż nam Cię przyjąć!

    OdpowiedzUsuń