czwartek, 25 kwietnia 2013

jubileusz

Moi Rodzice w niedzielę świętują złote gody. Wybieram się, by być z nimi w tym czasie, by razem dziękować i prosić Boga o Jego moc, o miłość. Proszę i Was o uwielbienie Boga, choćby o krótkie "Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu"...
Zrobiłam prezentację z niektórych zdjęć z tych 50 lat, niesamowite że widać, że jest COŚ, co ich scala, upodabnia...
Chciałam dać ścieżkę dźwiękową i dałam :). To co mi najbardziej pasowało. Taka pieśń ze słów św. Pawła a śpiewają siostry Uczennice Krzyża na swojej nowej płycie, słowa są takie:
"Nosimy ten skarb w naczyniach glinianych, 
by z Boga była ta moc. Nie z nas."
Nie ma tego jeszcze w mp3 w necie, jak będzie załączę na posta, bo wchodzi w ucho i w serce, i się śpiewa  po prostu.

5 komentarzy:

  1. Bogu niech będą dzięki za tę wspaniałą rocznicę.Niech Szanowni Jubilaci żyją jak najdłużej ciesząc się wzajemną obecnością.

    OdpowiedzUsuń
  2. :D :D :D
    Wiesz Aniu dlaczego mi tak wesoło?
    Dusza artysty się w Tobie obudziła!:D
    Daj mi Panie Boże dożyć takich godów

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę, Czcigodnym Jubilatom, doczekania kolejnych Godów we wzajemnej miłości, zdrowiu i z błogosławieństwem Bożym. Będę pamiętać na niedzielnej Eucharystii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Otaczam i ja modlitwą ten piękny czas.
    Niech Pan prowadzi dalej, błogosławi i umacnia we wszystkim.
    Niech będzie uwielbiony w ich małżeństwie.
    p.s. życzę dobrej podróży, zfd

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim Wam za modlitwę i życzliwość. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń