niedziela, 21 kwietnia 2013

21 IV, w Jego ręku

Jezus powiedział: «Moje owce słuchają mego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną i Ja daję im życie wieczne. Nie zginą one na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki. Ojciec mój, który Mi je dał, jest większy od wszystkich. I nikt nie może ich wyrwać z ręki mego Ojca. Ja i Ojciec jedno jesteśmy». J 10, 27-30

To bardzo ważny tekst. Mówi o relacji z Jezusem.
Jeśli słucham Jego głosu, jestem JEGO. A ON mnie zna.
W naszych ludzkich relacjach często wpadamy w sieci nieporozumień, oczekiwań, widzenia przez swój pryzmat i nie znamy się... Bywa tak, że nie znamy tego, który żyje tuż obok.
Jezusa mogę być pewna - On mnie zna. Bardziej nawet niż ja znam sama siebie.
Chwycił mnie za rękę i ja chcę w niej trwać.

3 komentarze:

  1. Panie Jezu trzymaj mnie mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojciec jest większy od wszystkich.
    I nikt nie może wyrwać owiec z ręki Ojca, one są Jego.
    Jak bardzo zobaczyłam w nich, że prawdziwie jest większy i nie pozwoli mnie wyrwać ze swojej ręki. Chcę słuchać Jego głosu.

    To jedna z krótszych ewangelii niedzielnych, 7 krótkich zdań, a jakby w nich było wszystko.
    dziękuję :) zfd

    OdpowiedzUsuń
  3. 7 zdań, policzyłaś. :)
    A w ich wszystko.
    Nie ma siły zewnętrznej, która potrafiłaby wyrwać nas z ręki Ojca. Rodzi się wdzięczność! Niech trwa w nas.

    OdpowiedzUsuń