piątek, 19 kwietnia 2013

19 IV, prawdziwy pokarm

Ciało moje jest prawdziwym pokarmem, a krew moja jest prawdziwym napojem. Kto spożywa moje ciało i pije krew moją, trwa we Mnie, a Ja w nim. Jak Mnie posłał żyjący Ojciec, a Ja żyję przez Ojca, tak i ten, kto Mnie spożywa, będzie żył przeze mnie. J 6, 52-59

Dane mi było po raz pierwszy karmić się Ciałem Pana jeszcze przed ukończeniem siódmego roku życia. A im dłużej żyję, tym bardziej to doceniam.
"Kto Mnie spożywa, będzie żył przeze mnie" - wiem, że tak jest, że to jest prawda. Widzę to chociażby u moich Rodziców, wiem, że 50 lat małżeństwa nie byłyby udanymi, gdyby nie karmili się oni Ciałem Pana.
Jestem wdzięczna Jezusowi za Jego obecność w moim życiu, jestem wdzięczna Ojcu. Spróbuję to IM też jakoś okazać. Ufam, że pomoże mi w tym Duch Święty.

1 komentarz: