czwartek, 24 maja 2012

24 V, konkretna Pomoc

Nie tylko za nimi proszę, ale i za tymi, którzy dzięki ich słowu będą wierzyć we Mnie; aby wszyscy stanowili jedno [...].
Ojcze sprawiedliwy! Świat Ciebie nie poznał, lecz Ja Ciebie poznałem i oni poznali, żeś Ty Mnie posłał. Objawiłem im Twoje imię i nadal będę objawiał, aby miłość, którą Ty Mnie umiłowałeś, w nich była i Ja w nich.
J 17,20-26

Dziś cieszę się, bo w spotkaniach i decyzjach doświadczyłam skuteczności tej Jezusowej modlitwy. Spotkałam ludzi wiary i widziałam, że podejmują swoje decyzje w oparciu o Ewangelię.
Cieszę się, że dziś Maryi Wspomożycielki wiernych, wierzę mocno w Jej wspomożenie. Modlimy się dziś do Boga: za Jej wstawiennictwem umocnij swój Kościół, aby cierpliwie znosząc i zwyciężając miłością doświadczenia wewnętrzne i zewnętrzne, objawiał ludziom misterium Chrystusa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz