poniedziałek, 14 maja 2012

14 V, przeznaczona do życia

"Jak Mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem. [...]
Nie wyście Mnie wybrali, ale Ja was wybrałem i przeznaczyłem was na to, abyście szli i owoc przynosili..."
J 15, 9-17

Nie przypadkowo Słowo się powtarza. Wczoraj i dziś.
Człowiek (ja :)) wiele razy musi usłyszeć, że jest kochany.
Nawet jeśli na razie nie rozumiesz (myślę o Oli), bylebyś pamiętała.

Dziś byłam na wykładzie ks. Pawlukiewicza i padło tam takie zdanie: "Żyjesz wtedy, kiedy ktoś zna cię do końca i kocha ciebie".
W kontekście usłyszanego rano Słowa, nie mogę tego nie łączyć.
Jezus zna do końca i kocha!

2 komentarze:

  1. dlatego wiem,że żyje! Pozdrawiam Baranko!Proszę pamiętaj o mnie teraz szczególnie mam bardzo trudne egzaminy do 16 czerwca łącznie...padam!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, Okruszku! Trzymaj(my) się.

    OdpowiedzUsuń