wtorek, 15 września 2020

15 IX, być przy Jezusie

Maryja pod krzyżem Jezusa. Tak trwać, tak być, żeby być z Nim, to jest prawdziwe zjednoczenie serc. Każdy z nas ma swoje cierpienia, ma swoje krzyże. Tak kochać, żeby kochać... nawet w krzyżu, nawet pod krzyżem, nawet wobec krzyża. Uciekam się do Maryi, tulę się do Jej wewnętrznej Miłości.

Dzisiejszy psalm responsoryjny pełen zaufania, choć też pełen bólu:

...Bądź dla mnie skałą schronienia, 
warownią, która ocala. 
Ty bowiem jesteś moją skałą i twierdzą, 
kieruj mną i prowadź przez wzgląd na swe imię. 

Wydobądź z sieci zastawionej na mnie, 
bo Ty jesteś moją ucieczką. 
W ręce Twoje powierzam ducha mego. 
Ty mnie odkupisz, Panie, wierny Boże. 

Ja zaś pokładam ufność w Tobie, Panie, 
i mówię: „Ty jesteś moim Bogiem”. 
W Twoim ręku są moje losy, 
wyrwij mnie z rąk wrogów i prześladowców... (Ps 31)

Fot. habity na ołtarzu - wczoraj były obłóczyny Gosi i Dominiki.

1 komentarz: