wtorek, 29 kwietnia 2014

29 IV, przyjąć jarzmo

Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Mt 11,25-30

Ukojenia szukamy. Ukojenia potrzebujemy. Ukojenia pragniemy. Czasem magicznie go się domagamy. Żeby tak spadło na nas, żeby tak nas ogarnęło.
Jezus nam je ofiaruje. Tak. Jest tylko jeden warunek: przyjmij Jego jarzmo i bądź Jego uczniem.
Jest to szkoła miłości i jarzmo Ducha Świętego.
Z Nim sprzężona - w jednym zaprzęgu - to jest ukojenie...

1 komentarz:

  1. "Weźcie moje jarzmo" , to zaproszenie do współpracy, to współcierpienie z Jezusem.
    "uczcie się ode Mnie" nasz Pan, Nauczyciel przekazał nam wszystko co jest nam potrzebne do zbawienia, które jest naszym celem.
    "jestem cichy i pokorny sercem" o tak Jezu udowodniłeś mam to całym swoim życiem.
    Jezu cichy i pokornego serca, uczyń serca nasze według serca Twego, byśmy mogli znaleźć z Tobą , w Tobie ukojenie dla dusz naszych. Amen.

    OdpowiedzUsuń