czwartek, 3 kwietnia 2014

3 IV, chwała

Badacie Pisma, ponieważ sądzicie, że w nich zawarte jest życie wieczne: to one właśnie dają o Mnie świadectwo. A przecież nie chcecie przyjść do Mnie, aby mieć życie. [...] 
Jak możecie uwierzyć, skoro od siebie wzajemnie odbieracie chwałę, a nie szukacie chwały, która pochodzi od samego Boga? J 5,31-47

Te słowa osądzają mnie.
Należę do tych, którzy niestety szukają też ludzkiej chwały a przynajmniej ludzkiego przyjęcia i zrozumienia... I pewnie tak będzie jeszcze długo. Jednak coraz bardziej świadomie chcę szukać Boga i Jego chwały.
Im więcej postawy synowskiej we mnie, im więcej postawy Jezusowej we mnie, tym więcej wiary i świadectwa. I Bożej chwały.
Jezu, wspomnij na mnie i uzdalniaj mnie do szukania i miłowania Ojca we wszystkim!

3 komentarze:

  1. "Przeto czy jecie, czy pijecie, czy cokolwiek innego czynicie, wszystko na chwałę Bożą czyńcie" 1 Kor 10,31
    Ad Infinitam Dei Gloriam (AIDG) – wszystko na nieskończoną chwałę Boga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie tak... tylko czemu włazi ta ludzka chwała w poprzek tego, co czynię?!...
    Pszenica i kąkol... aż do żniwa róść mają razem...

    OdpowiedzUsuń