czwartek, 10 listopada 2011

10 XI pośród nas jest

Oto bowiem królestwo Boże jest pośród was. Łk 17,21n

Siedziałam sobie dzisiaj w poczekalni na dworcu w Poznaniu czekając na pociąg opóźniony ponad 100 min... :(
Nie byłam zadowolona, że tak się składa, bo chciałam być jak najszybciej u siebie w Szczecinie. Jednak w pewnym momencie zmieniła się moja postawa. Wróciłam pamięcią do Słowa z dnia i przypomniałam, że królestwo Boże jest pośród nas. Zaczęłam więc inaczej przeżywać ten czas oczekiwania, zaczęłam patrzeć na ludzi, w tłumie zaczęłam widzieć twarze.
Pośród nas jest... trzeba zatrzymać się i popatrzeć.

3 komentarze:

  1. to jest uderzająco wyakcentowane wyrażenie: nie w nas ale "pośród nas"-czyli jednak przez nas - w nas i pośród nas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to czasami Pan daje nam czas oczekiwania - obyśmy umieli tak, jak Ty, go zauważyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za obecność i za pozostawione słowo. :)

    OdpowiedzUsuń