poniedziałek, 14 listopada 2011

14 XI chcę widzieć

[Niewidomy] zaczął wołać: „Jezusie, Synu Dawida, ulituj się nade mną!” Ci, co szli na przedzie, nastawali na niego, żeby umilkł. Lecz on jeszcze głośniej wołał: „Jezusie, Synu Dawida, ulituj się nade mną!” Jezus przystanął i kazał przyprowadzić go do siebie. A gdy się zbliżył, zapytał go: „Co chcesz, abym ci uczynił?” Odpowiedział: „Panie, żebym przejrzał”.Łk 18,38n

Panie, abym przejrzała! Niedowidzenie, czy wręcz niewidzenie też mi grozi.
Panie, proszę, uzdrów, abym patrzyła z wiarą na otaczający świat, na swoje podwórko, na własne serce.
Bo jeśli pomyłki wzrokowe mi się zdarzają banalne, to pomyłki duchowe są o wiele bardziej niebezpieczne... Jezu, trzymaj mnie mocno i prowadź.

Jezu, Tyś jest światłością mej duszy
Niech ciemność ma nie przemawia do mnie już.
Jezu, Tyś jest światłością mej duszy.
Daj mi moc przyjąć dziś miłość Twą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz