środa, 31 sierpnia 2011

31 VIII łaska i pokój

Paweł, z woli Bożej apostoł Chrystusa Jezusa, i Tymoteusz, brat, do świętych i wiernych w Chrystusie braci w Kolosach: łaska wam i pokój od Boga, Ojca naszego! Kol 1,1n

Łaska i pokój od Boga - tego mi było potrzeba dziś, gdy obejmowałam nową posługę w nowym miejscu.
Łaska i pokój - doświadczam tego dziś i cieszę się, że Pan jest też mym Pasterzem, choć wprowadza mnie i niejako dzieli się ze mną swoim pasterzowaniem wobec małej sześcioosobowej trzódki.
Łaska i pokój - doświadczając tego (jak teściowa Szymona uzdrowiona z gorączki Łk 4,39), zaczynam służyć w nowej rzeczywistości Szczecina.

Wczoraj, kiedy już dojeżdżaliśmy do Szczecina, nagle zobaczyliśmy tęczę. W ważnych wydarzeniach pojawiała się tęcza i doświadczałam Bożego prowadzenia, więc i tym razem odczytałam ją za znak Bożej łaski. Pan jest i działa.

W drodze (z s.M i x.S.P) trochę żeśmy śpiewali. Dwie ważne piosenki, które chcę sobie odnotować: "Matka, która wszystko rozumie" i "Warto dla jednej miłości żyć". Ważne dla mnie, pierwsza ze względu na termin "matkę" - w szerokim rozumieniu tego słowa..., druga ze względu na znaczenie słowa "miłość" - w rozumieniu celu i treści życia.

1.Warto dla jednej miłości żyć,
Choć szukać trzeba stale.
Może dla kogoś szczęściem być,
Dobro nieść w życie dalej:

Ref. Miłość, jedyna jest,
miłość nie zna końca.
Miłość cierpliwa jest,
zawsze ufająca.
Wszystko potrafi znieść,
wszystko oddać umie.
Życiu nadaje treść,
każdego zrozumie.

2.Warto całego siebie dać,
Jak bukiet polnych kwiatów.
I chociaż trudno potem trwać,
Uśmiech darować światu:

3.Warto w nieznane nawet iść,
Gdy drogę mgła zasnuwa.
Idąc przez radość i przez krzyż
Wiedzieć, że Pan Bóg czuwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz