piątek, 7 stycznia 2011

7 I nauczał i leczył


... Przynoszono więc do Niego wszystkich cierpiących, których dręczyły rozmaite choroby i dolegliwości, [...]. Mt 4,24

Moja myśl i miłość krąży dziś ponad 700 km ode mnie, przy mojej Mamie, leżącej w szpitalu. Próbuję wiarą i modlitwą przynosić ją do Jezusa, gdyż w świecie wiary i modlitwy odległości nie istnieją. Chcę by na nią spojrzał, dotknął jej i by ją umocnił w dźwiganiu tego bólu, jaki jej dokucza w stawach i kościach.
Po prostu przynoszę Mamę do Ciebie, Jezu.

Wezwanie do nawrócenia (dosł. do zmiany myślenia) to pierwsze nauczanie Jezusa Mt 4,17. Co w moim myśleniu mam zmienić? W kontekście powyższym:
1) Jezus jest przy mojej Mamie od początku. Ona żyje wiarą, karmi się sakramentami i oddaje Bogu swoje cierpienie.
2) On jest bliżej jej niż ja, niż ona sama siebie...
3) Więc po prostu mam zaufać. On wie, On jest, On kocha.

Jezus nauczał i leczył. Ja mam przyjąć Jego naukę, tyle ode mnie zależy, a reszta w Jego rękach. Najlepszych.

Obrazek: Ręka Jezusa - Krzyż św. Damiana (fragment)

1 komentarz: