czwartek, 6 stycznia 2011

6 I idź za Światłem


"... nasz Ojcze, niech Twoje światło towarzyszy nam zawsze i wszędzie, abyśmy czystym wejrzeniem przenikali tajemnicę Eucharystii, i z miłością Ją przyjmowali" (Modlitwa po komunii w dniu Objawienia Pańskiego).

I życzenia ze słów błogosławieństwa:
Dzisiaj Chrystus ukazał się światu jako światło jaśniejące w ciemności, z ufnością idźcie za Nim, abyście się stali światłem dla waszych braci.

Nic dodać, nic ująć...

Obrazek: Zbigniew Łoskot, fresk z kościoła Wyższego Seminarium Duchownego w Ołtarzewie, przedstawiający pokłon Trzech Króli (fragment)

4 komentarze:

  1. A więc bądźmy tym światłem, bądźmy misjonarzami wśród tych, których Pan ustawia na naszej drodze.
    (dodałem Ciebie do swojej linkowni, ale widzę, że tylko dwie osoby do tej pory dzięki tej linkowni tu zajrzały i to tak, że nie zostawiły śladu - może będzie jednak więcej)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, Leszku.
    Co do śladów, to lubię rozmawiać z ludźmi, ale tu bardziej mi zależy, by ktoś odnalazł "ślad" za Prawdziwym Barankiem.
    Podzielę się skojarzeniem co do śladów:
    W filmie o Franciszku i Klarze jest scena, kiedy Klara idzie po piasku po śladach Franciszka, on obraca się i mówi: "Klaro idziesz po moich śladach", a ona odpowiada: "Nie. Po głębszych".

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne:) Ale tak a propos zostawiania po sobie śladów - a Ty mnie kiedyś odwiedzisz? Pytam, bo już zwątpiłem:(

    OdpowiedzUsuń
  4. 6.01.2013r rozpoczęłam 2 cykl Nowenny Pompejańskiej i pewnego dnia usłyszłam; 'Idż za światłem',więc idę.Do zobaczenia! Teresa

    OdpowiedzUsuń