piątek, 27 kwietnia 2012

27 IV, potrzeba człowieka

«Szawle, bracie, Pan Jezus, który ukazał ci się na drodze, którą szedłeś, przysłał mnie, abyś przejrzał i został napełniony Duchem Świętym». Dz 9, 1-20

Pierwsze czytanie i słowa Ananiasza do Pawła zatrzymały mnie dziś.
Uderzyła wręcz mnie prawda, że potrzebujemy drugiego człowieka, abyśmy przejrzeli!
Potrzebujemy drugiego człowieka, abyśmy zostali napełnieni Duchem Świętym.

Modlę się do Jezusa dziś o człowieka według Jego Serca (uległego jak Ananiasz), modlę się o kapłana do prowadzenia katechumenatu w Szczecinie, bo dotychczasowy duszpasterz zostaje wysłany na dalsze studia.

3 komentarze:

  1. A ja po przeczytaniu tego, dziękuję Bogu za Tych, dzięki którym przejrzałam.
    Dziękuję za takich jak Ty Droga Baranko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały blog. Cieszę się, że tu trafiłem, wprawdzie przez przypadek, ale ostatnio słyszałem, że nie ma przypadków, a to co za przypadek uważamy to Pan Bóg, który przechadza się incognito :) .
    Myślę, że musimy się także modlić abyśmy to my stawali się narzędziami Ducha Świętego dla innych. Czego wszystkim czytającym życzę!
    Grzesiek

    OdpowiedzUsuń