środa, 11 maja 2022

11 V, Jezus WOŁAŁ

Jezus tak wołał: "Ten, kto we Mnie wierzy, wierzy nie we Mnie, lecz w Tego, który Mnie posłał. A kto Mnie widzi, widzi Tego, który Mnie posłał. Ja przyszedłem na świat jako światłość, aby nikt, kto we Mnie wierzy, nie pozostawał w ciemności. A jeżeli ktoś słyszy słowa moje, ale ich nie zachowuje, to Ja go nie potępię. Nie przyszedłem bowiem po to, aby świat potępić, ale by świat zbawić... " (J 12, 44-50)

Czasami warto sobie powiedzieć i to zrobić; "zapal światło"... ;)

Fot. kaplica na Brzegach pod Krakowem, gdzie miała miejsce Msza święta z Papieżem Franciszkiem podczas ŚDM.

3 komentarze:

  1. proszę o przepis na zapalenie światła. Bardzo proszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, każda z nas chyba ma inny rodzaj tego włącznika… Mój tez często nie działa prawidłowo, albo ja niewłaściwe go włączam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisze z komórki, nie na kompie, nie wiem czemu, ale wpisał się jako Anonimowy - ale to ja - Anka od Baranka :)

    OdpowiedzUsuń