środa, 24 marca 2021

24 III, masz ten klucz

... Rzekł do nich Jezus: «Gdyby Bóg był waszym Ojcem, to i Mnie byście miłowali. Ja bowiem od Boga wyszedłem i przychodzę. Nie wyszedłem sam od siebie, lecz On Mnie posłał» (J 8, 31-42).

Przysłuchuję się tym dialogom faryzeuszy z Jezusem. Kolejny dzień. Już bym odeszła od nich, zostawiając ich w swoim błędnym myśleniu, a ON wciąż ich przekonywuje. Więc jestem i słucham. Takie było moje postanowienie na ten wielki post, by być z Jezusem. Więc jestem.

Rodzi się wdzięczność za Jego taką Obecność. 

Dziś dane mi było przeżyć fragment Słowa Bożego w bibliodramie. Coś znowu odkryłam. Obecność Jego, która przenika mnie i uzdrawia. I to, że ON jest bliżej mnie, niż mi się wydawało... 

Fot. klucz do Życia jest w zasięgu ręki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz