czwartek, 11 marca 2021

11 III, przybliżyła się OBECNOŚĆ

... A jeśli Ja palcem Bożym wyrzucam złe duchy, to istotnie przyszło już do was królestwo Boże...(Łk 11, 14-23).

Czyli przybliżyła się już do was (do nas!) OBECNOŚĆ Boża. 
W czwartkowe poranki poświęcamy godzinę na bycie w ciszy przy Jezusie wystawionym w Najświętszym Sakramencie. Dziś przyszłam do kaplicy już po lekturze dzisiejszego Słowa. Świadomość tego, co się dzieje, przed Kim staję, jest owocna... Do tego jeszcze kołatały w uszach słowa z I czytania: "nie usłuchali ani nie chcieli słuchać i poszli za zatwardziałością swych przewrotnych serc; obrócili się plecami, a nie twarzą". Tym bardziej więc chciałam stanąć twarzą w Twarz...

Fot. kaplica w "Ogrodu Wdzięczności" w Szczecinie.

2 komentarze:


  1. „Wszyscy mamy duchowe choroby, których sami nie możemy wyleczyć. Potrzebujemy uzdrowienia Jezusa, musimy przedstawić Jemu nasze rany i powiedzieć: „Jezu, jestem tu przed Tobą, z moim grzechem, z moimi utrapieniami. Ty możesz mnie uwolnić. Uzdrów moje serce”. - Papież Franciszek (na TT znalazłem :)

    OdpowiedzUsuń