poniedziałek, 1 marca 2021

1 III, przepływ życia

 «Bądźcie miłosierni, jak Ojciec wasz jest miłosierny. Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni; nie potępiajcie, a nie będziecie potępieni; odpuszczajcie, a będzie wam odpuszczone. Dawajcie, a będzie wam dane; miarę dobrą, ubitą, utrzęsioną i wypełnioną ponad brzegi wsypią w zanadrza wasze. Odmierzą wam bowiem taką miarą, jaką wy mierzycie» (Łk 6, 36-38).

Siedziałam sobie dziś z tym Słowem i zrozumiałam, że mam pozwolić by życie mnie napełniało, mam przyjmować je od Ojca miłosiernego i mam je niejako puszczać w prostocie przebaczenia, bez osądzania i potępiania, w miłowaniu, w dawaniu. 

Byłam dziś też na badaniu serca: test wysiłkowy i echo serca. Serce ma to do siebie, że przyjmuje i oddaje. Czasem szybciej, czasem wolniej, ale nieustannie. 

1 komentarz: