środa, 30 września 2015

30 IX, ...

Gdy Jezus z uczniami szedł drogą, ktoś powiedział do Niego: „Pójdę za Tobą, dokądkolwiek się udasz”.
Jezus mu odpowiedział: „Lisy mają nory i ptaki powietrzne gniazda, lecz Syn Człowieczy nie ma miejsca, gdzie by głowę mógł oprzeć”. (Łk 9,57-62)

Obrazek z życia.
Mam obecnie w użytku taki wysiedziany tapczan, że kiedy w nocy przewracam się na drugi bok, muszę uważać, żeby nie wywrócić się na podłogę. Jednak mam na czym się położyć i gdzie głowę oprzeć, choć po ludzku czuję niewygodę i nie mogę dobrze odpocząć.
Nikt nie obiecywał, że będzie wygodnie. :)

Fot. z internetu, zresztą już kiedyś publikowałam.

2 komentarze:

  1. Przeprowadzka...:)https://www.youtube.com/watch?v=fZfGb_GkJfI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 IX,
      "Właśnie dostałem list, który z wierzchu jest do mnie, a w środku do ciebie"...

      Usuń