poniedziałek, 26 listopada 2012

26 XI, Jezus widzi

Gdy Jezus podniósł oczy, zobaczył, jak bogaci wrzucali swe ofiary do skarbony. Zobaczył też, jak uboga jakaś wdowa wrzuciła tam dwa pieniążki. Łk 21, 1-4

Wzrok Jezusa jest przenikliwy, w tym sensie, że rozpoznaje intencje serca człowieka. On jeden wie, co kryje serce człowieka.
Oddaję Panu to, czym żyję. Cieszy mnie, że Jego wzrok sięga we mnie tam, gdzie ludzkie opinie, pretensje czy też nagrody nie są w stanie dosięgnąć...

A wobec I czytania z Ap 14 chcę wyrazić swoje pragnienie: chcę towarzyszyć Barankowi, dokądkolwiek idzie.

***
O wydarzeniu ślubów napiszę tu jeszcze, ale nie dziś.

3 komentarze:

  1. Twoje pragnienie skojarzyło mi się z moim które wyraża pieśń "Tak mnie skrusz"
    http://www.youtube.com/watch?v=3XraiGDJmtk
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się , ze Pan zna moje serce i inaczej ocenia niż czasem robią to bliźni i jednocześnie boję się, gdy myślę, że moja ocena może rozmijać się z prawdą. Oczyszczaj Panie moje oczy, uszy, język, by nie krzywdziły nikogo

    OdpowiedzUsuń