wtorek, 6 listopada 2012

6 XI, szczęście?

Gdy Jezus siedział przy stole, jeden ze współbiesiadników rzekł do Niego: «Szczęśliwy jest ten, kto będzie ucztował w królestwie Bożym». Łk 14, 15-24

Czy dzisiaj tak powiedziałby ktoś?
A szczęście jest już dziś w zasięgu ręki - podczas Eucharystii - nie dostrzegamy go.
Nie karmimy się nim, bo gdzie indziej umiejscowiamy istotę doświadczenia szczęścia.
Może warto przeformułować, nazwać na nowo, czym w istocie swojej jest dla mnie szczęście?

Panie, otwórz moje oczy i pozwól mi zobaczyć, że już dziś dane mi jest ucztować z Tobą, z Tobą przebywać, Ciebie słuchać, z Tobą jednoczyć, otrzymywać Twoją miłość.

1 komentarz:

  1. Otwieraj Panie moje oczy, uszy bym codziennie odkrywała w czasie Eucharystii szczęście i otwieraj moje usta , by Ciebie chwaliły. Amen

    OdpowiedzUsuń