wtorek, 31 lipca 2012

31 VII, na chwałę Bożą

"Tym, który sieje dobre nasienie, jest Syn Człowieczy. Rolą jest świat, dobrym nasieniem są synowie królestwa, chwastem zaś synowie Złego. Nieprzyjacielem, który posiał chwast, jest diabeł; żniwem jest koniec świata, a żeńcami są aniołowie". Mt 13,36-43

Jesteśmy dobrym nasieniem. Syn Człowieczy jest naszym Źródłem. Żyjmy tym DOBREM, jakie mamy w sobie. Żyjmy tą łaską, która w nas jest. Bądźmy tym, kim jesteśmy.

Cieszę się, dziś św. Ignacy został "wprzęgnięty" w modlitwę za mnie i za całe moje Zgromadzenie. Dzięki moim Rodzicom.
Oddycham miłością w mieście Miłosierdzia.
Uwielbiam Boga. Wszystkich, których noszę w sercu, przytulam do Serca Maryi, Matki Miłosierdzia. Uczę się ufności od Niej. Uczę się od Niej miłości.
Niech wszystko we mnie i wokół mnie będzie na większą chwałę mego kochanego Boga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz