środa, 7 grudnia 2011

7 XII będzie lżej

„Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźmijcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem łagodny i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych.
Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie”.
Mt 11,28-30

Spróbowałaś kiedyś przeżyć dzień w jednym jarzmie z Jezusem?
Pozwoliłaś swoim odruchom i uczuciom naśladować pokorę i łagodność Jezusa?
Spróbowałaś już kiedyś nie skupiać się na swoim utrudzeniu?

Wierzę, wiem, że doświadczę mocy i pokrzepienia, doświadczę wewnętrznego ukojenia, jeśli tylko wejdę z całą świadomością i dobrowolnością w jarzmo Jezusowe, w Jego miłość bezwarunkową.
Każdy ma dostęp do Jezusa, ale nie każdy do Niego przychodzi... A ty, gdzie szukasz ukojenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz