czwartek, 2 czerwca 2011

2 VI za chwilę będę

"Pytacie się jeden drugiego o to, że powiedziałem: "Chwila, a nie będziecie Mnie widzieć, i znowu chwila, a ujrzycie Mnie?" Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Wy będziecie płakać i zawodzić, a świat się będzie weselił. Wy będziecie się smucić, ale smutek wasz zamieni się w radość. J 16,19n

Kiedy przeżywa się smutek i cierpienie, to chwila bardzo się wydłuża...
Jednak słyszę w tym dzisiejszym Słowie zapewnienie, że Jezus wie o naszym cierpieniu i że cierpienie skończy się. Ta Ewangelia niesie dla mnie Jezusowe wezwanie: "nie lękaj się cierpienia, którego doświadczasz" i "czekaj z ufnością na Mnie - przyjdę".

5 komentarzy:

  1. Cierpienie też służy miłości, a więc Bóg nas przed nim nie chroni; chroni natomiast przed rozpaczą..

    OdpowiedzUsuń
  2. PS: W ramach tej ochrony przed rozpaczą, proszę Cię wyłącz te obrazki - na blogspocie jest doskonały filtr antyspamerski. Naprawdę. Zupełnie nic Ci nie grozi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Leszku, nie wiem o czym mówisz. O jakie obrazki chodzi? U mnie nie ma nic. Rozumiem, że coś się pojawia na mojej stronie, czego ja nie wyprodukowałam? Nie wiem jak to zrobić. Poszukam i podpytam ludzi, ale już nie dziś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba sama doszłam... wyłączyłam obrazki weryfikujące. Chyba o to chodziło. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, o to chodziło. Dzięki serdeczne:) Co prawda na blogspocie nie są one takie fatalne, jak na onecie, ale zawsze przeszkadzają. A filtr antyspamowy jest naprawdę dobry - na swoich blogach blogspotowych już kilka wpisów wylądowało nie pod notką, lecz w spamerze. Rzeczywiście blogspot dobrze chroni nasze blogi.

    OdpowiedzUsuń