środa, 1 czerwca 2011

1 VI stopniowo objawia

Jeszcze wiele mam wam do powiedzenia, ale teraz jeszcze znieść nie możecie. Gdy zaś przyjdzie On, Duch Prawdy, doprowadzi was do całej prawdy. J 16,12n

Słyszę w tym tekście Dobrą Nowinę:
-> Pan mnie zna, zna moje ograniczoności. Wie, że nie jestem w stanie przyjąć czegoś dziś.
-> Ale to znaczy, że wierzy w mój rozwój!
-> Posyła mi Ducha Prawdy.
-> Pragnie mi powiedzieć wiele i stopniowo mówi, doprowadzając mnie do prawdy o mnie samej i do Jego Prawdy.

Dochodzenie do Prawdy jest procesem. Zakłada czas i moją współpracę: chcę być otwarta na przyjęcie Prawdy, którą dziś mi zechce objawić.

2 komentarze:

  1. mała łowiecka od paciorecka1 czerwca 2011 19:29

    Barance na Dzień Dziecka
    Życzenia składa mała łowiecka
    Bądź mi promyka słońcem
    bądź mi tęczową zorzą
    Pójdę w promieniach słońca
    Wzmocniona łaską Bożą

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci, Mała Łowiecka, dziękuję serdecznie za piękne słowa! Zrobiłaś mi miłą niespodziankę. :) Odwzajemniam życzenia modlitwą.

    OdpowiedzUsuń