środa, 8 czerwca 2011

8 VI posłani na świat

"Nie proszę, abyś ich zabrał ze świata, ale byś ich ustrzegł od złego. Oni nie są ze świata, jak i Ja nie jestem ze świata. Uświęć ich w prawdzie. Słowo Twoje jest prawdą. Jak Ty Mnie posłałeś na świat, tak i Ja ich na świat posłałem". J 17,15n

Rocznica kanonizacji i wspomnienie św. Jadwigi Królowej. Kobieta światowa - król, ale "nie ze świata", posłana na świat.
I ja i tyś posłani jesteśmy, wiesz o tym?! A więc chodzi raczej o pytanie o moją więź z Posyłającym.

Tą modlitwą modlę się codziennie:
Panie Jezu Chryste,
Ty przez Świętą Jadwigę uczysz nas
patrzeć oczyma wiary
i czynić zgodnie z tym, co nam objawiasz.
Za jej wstawiennictwem obdarzaj nas łaską swojej bliskości
i uległego przyjmowania Twojej woli. Amen.


Rano zaniosę w sercu wszystkich Czytelników do Katedry Wawelskiej, uciekając się do wstawiennictwa Pani Wawelskiej.

Fot. Obraz młodej Królowej Jadwigi, autorstwa J. Bruzdy.

3 komentarze:

  1. Ano właśnie - Ty masz ją pod bokiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę zanieść nas pod czarny krucyfiks wawelski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zostawienie śladu :).
    Uff, ciężko się szło na Wawel wczoraj, z tyloma duchowymi "kangurkami" w torbie modlitewnej.
    Ale zaniosłam, dotarliście wszyscy! :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń