piątek, 13 maja 2011

13 V "będzie żył przeze Mnie"

Rzekł do nich Jezus: "Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Jeżeli nie będziecie spożywali Ciała Syna Człowieczego i nie będziecie pili Krwi Jego, nie będziecie mieli życia w sobie. Kto spożywa moje Ciało i pije moją Krew, ma życie wieczne. [...]
Jak Mnie posłał żyjący Ojciec, a Ja żyję przez Ojca, tak i ten, kto Mnie spożywa, będzie żył przeze Mnie.
J 6,53-57

Spożywanie Ciała Pańskiego... Wagę tego, co mam uzmysławiam wtedy, gdy spotykam ludzi, którzy z daleka zbliżają się do Stołu Eucharystii. Czasem muszą wiele się natrudzić i wiele natęsknić, by stało się dla nich możliwe to, co mi dane zostało już przed 7-mym rokiem życia.
Dziś mocno uświadomiłam, że żyję przez Eucharystię, dzięki Eucharystii. I że to jest DAR.

2 komentarze:

  1. Oj, to wielki dar, którego nie da się porównać z niczym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Leszku, to wielki dar. I dlatego dobrze jest odnawiać wdzięczność za ten Dar.
    I co więcej - stawać się darem dla innych...

    OdpowiedzUsuń